Saray Marka Değeri Yükseliyor
Sektördeki başarısını kanıtlayan ve tanınmış marka olarak kabul edilen Saray, 2010 - 2012 yılları arasında yüzde 82 büyüme ile Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketinden biri oldu. Her sene yakaladığı istikrarlı büyüme ile AllWorld Network - TOBB öncülüğünde ve Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı’nın (TEPAV) desteğiyle, Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketlerine küresel ölçekte dikkat çekmek için yürütülen “Türkiye 100 Projesi” kapsamında yer alan firma, cirosunda da her yıl büyüme yaşıyor, ödüller alıyor. Son olarak, 2015’de dünyadaki en önemli kalite ödüllerinden biri olan Uluslararası Kalite Altın Yıldız Ödülü’nü (International Gold Star for Quality) almaya hak kazanan Saray Bisküvi, kalite kültürünü yaygınlaştırmak ve sürdürülebilir büyüme konularında uzman uluslararası kuruluş Business Initiative Directions (BID) tarafından, sektöründe lider kurumlara verilen ödül ile kalite standartlarını tescilledi.