Güncel Haberler

20/09 2017

BoomSocial Temmuz

Saray Bisküvi, sosyal medyanın en sevilen markaları arasında Türkiye’nin sevilen atıştırmalık markası Saray Bisküvi, sosyal medyada da gücünü gösterdi. Boomsocial.com tarafından şirketlerin sosyal medya takipçi sayısı ve etkileşimler açısından incelendiği marka endeksi araştırmasının Temmuz ayı sonuçlarına göre, Saray Bisküvi, sosyal medyada en iyi 100 marka arasına girdi. Saray Bisküvi, kendi sektöründe Instagram’da ikinci, Facebook’ta yedinci, Twitter’da ise 17. sırada yer almayı başardı. Yenilikçi ve lezzetli ürünleriyle Türkiye’nin sevilen atıştırmalık markası Saray Bisküvi, sosyal medya hesaplarıyla da tüketicilerin beğenisini topluyor. Türkiye’nin sosyal medya analiz platformu Boomsocial.com’un açıkladığı sosyal medya marka endeksi Temmuz ayı sonuçlarına göre Saray Bisküvi, sosyal medyada tüm sektör ve markalar içinde en iyi performans gösteren 100 marka arasına girmeyi başardı. Şirketlerin sosyal medya takipçi sayısı ve etkileşimler açısından incelendiği araştırmaya göre Saray Bisküvi, gıda sektöründe Instagram’da ikinci, Facebook’ta ise yedinci, Twitter'da 17. sırada yer aldı. Saray Bisküvi, tüketicilerle kurduğu bağı sosyal medyadaki iletişimiyle daha da güçlendiriyor. Paylaşımlarıyla inovatif, lezzetli ve kaliteli ürünlerini tüketicilerle buluşturan marka, düzenlediği yarışmalarla da tüketicilerin hayatına keyif katıyor. . Sosyal medya aracılığıyla tüketicilerle sürekli ve doğrudan iletişim kuran Saray’ın bu başarısının ardında dijitalleşmeye verdiği önem yatıyor. Bu başarıya ilişkin değerlendirmede bulunan Saray Bisküvi Genel Müdürü Ramazan Sümer şunları söylüyor: “Sosyal medya sayesinde tüketicilerimize ulaşıyor, onlarla yakınlaşıyor ve doğrudan iletişim içinde oluyoruz. Ürünlerimizle mutluluk dağıtırken sosyal medya yoluyla tüketicilerin hayatına da dokunuyoruz. Ayrıca marka ve iletişim stratejilerimizi, sosyal medyaya da entegre ederek ve bu dinamik mecranın gereklerine uygun etkin projeler üreterek ilerliyoruz. Tüm internet sitelerimizin sürekli güncel, her boyutta çağa uygun, kullanıcı dostu ve mobil uyumlu olmasını sağlıyoruz. Stratejik markalarımızın mikro siteleri ve sosyal medya hesapları aracılığıyla oyunlaştırma metodundan da faydalanarak daha eğlenceli ve kolay takip edilebilir interaktif iletişim platformları oluşturuyoruz. Daha geniş sosyal mecralarda ve tüm hedef pazarlarımızda etkin ve sürekliliği olan dijital iletişim çalışmaları yürütüyoruz.”

Saray’da İnsan Odaklı Ürün, Hizmet Ve Marka Anlayışı

ChocoLips Ürünümüz ÜSTÜN LEZZET ÖDÜLÜ’ne Layık Görülmüştür

Sn. Sami ÖZDAĞ'ın Star - Patron Katı Ropörtajı

Saray Bisküvi Kalitesine Uluslararası Ödül